Moderator: Staff
DaanS wrote:in iedergeval bedankt!
máár, er zijn dus wel een vluchten helemaal voor niets? of 1-2 cent. dit mét belastingen ?
ik had het van iemand gehoord die naar londen voor 2 cent had geboekt+ alles!
DaanS wrote:je kan nu voor een 10tje heen en weer (50 procent korting)
Kristiaan-D wrote:Heb onlangs voor het eerst kennis mogen maken met FR, en vind het allemaal wel meevallen.
Ze cancellen en delayen alleen vluchten wanneer het daadwerkelijk nodig is.
Kristiaan-D wrote:Ja, ik zou het niet erg vinden om nog eens met FR te vliegen. Maarja, meningen verschillen en dat is niet erg..
Dat valt wel mee, er staan slechts zes kisten gestationeerd dus bij lange na geen DUB/STN/HHN.Erik Brouwer wrote:MAD is een belangrijke hub van FR, dus vind dat op z'n minst frappant.
Zo werkt het bij vrijwel alle maatschappijen, en zeker de low-cost maatschappijen. Dacht je soms dat je het daar ter plekke contant terug kreeg? Je vliegt met een Ierse maatschappij dus is het nogal logisch dat je je teruggave ook verder via daar moet regelen.Erik Brouwer wrote:Natuurlijk, zoveel heeft het me niet gekost, maar dan nog. Ik vind het gewoon tot de basisvoorwaarden behoren dat ik een vlucht met 11,5 uur vertraging krijg terugbetaald. Als ik daarnaar vraag bij de infobalie op Eindhoven, bij één van die meelijwekkende dames die al die pissige passagiers te woord moet staan, krijg ik een vodje in de handen gedrukt met één of ander vaag postbus adres in ierland, waar ik een verzoek tot terugbetaling zou kunnen indienen, met de eventuele mogelijkheid, dat het misschien behandeld wordt, waarna in sommige gevallen sprake zou kunnen zijn van terugstorting van de ticketprijs, éxclusief creditcardtoeslag!
Dan begrijp je niet veel van het Ryanair concept. Je betaald niets dus moet je ook niets verwachten, heel simpel.Erik Brouwer wrote:Ik vind dat ronduit belachelijk. Je wordt als klant niet serieus genomen. Het is de vraag of dat niet terecht is, met zulke ticketprijzen, maar ik heb daar gewoon een hekel aan aan dergelijke praktijken.
Dat is voor iedereen weer anders.Erik Brouwer wrote:mooie luchthavens en bestemmingen.
IdemErik Brouwer wrote:'Vliegen zoals het bedoeld is'.
Erik Brouwer wrote:Ieder z'n meug, zullen we maar zeggen..
Frontier wrote:Zo werkt het bij vrijwel alle maatschappijen, en zeker de low-cost maatschappijen. Dacht je soms dat je het daar ter plekke contant terug kreeg? Je vliegt met een Ierse maatschappij dus is het nogal logisch dat je je teruggave ook verder via daar moet regelen.
Frontier wrote:Dan begrijp je niet veel van het Ryanair concept.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests