Geachte forumleden,
Zoals de topic title al doet vermoeden vertrek ik inderdaad tijdelijk naar anderen oorden. Hierdoor ben ik voorlopig niet meer in staat om binnen het FSForum.nl team te opereren en ook geen ondersteunende taken te volbrengen. Dit heb ik gisteravond kenbaar gemaakt bij teamleider Fred (a.k.a FSTommy) en medelid Jeroen (a.k.a Frontier). Dit bericht kwam dan ook voor hun volledig uit het niets maar begrepen de keuze voor mijn avondtuur en steunen de keuze dan ook.
Zoals gemerkt heeft FSForum.nl nu een tijdelijk forum, dit wordt de komende dagen aangepast en zal ik verder het systeem doorbouwen waardoor ik FSForum.nl met een gezond en goed forum achterlaat. Verdere consequenties voor FSForum.nl zijn nog niet duidelijk maar het team zal ervoor zorgen dat dit tot een minimum beperkt wordt. Het Rotterdam / EHRD project ligt dus (wederom) tot mijn spijt stil. Het had niet lang meer hoeven te hebben maar goed, we zullen zien wanneer dat weer wordt opgepakt en op welke manier.
Mijn dank gaat uit naar iedereen die mij hierin steunt en ervoor gaat zorgen dat dit forum door blijft draaien. En daaronder vallen ook alle leden en enige externe partijen als ATCBox. Ik hoop dan ook te kunnen zien hoe dit iedergeval de komende tijd door blijft gaan en dat FSForum.nl verder opgroeid. Hiervoor is ook de steun van u, als lid, nodig en vraag ik u dan ook om die te blijven geven. Hoelang ik weg blijf en of ik nog terugkeer binnen het FSForum.nl team wordt in een later stadium beslist en bekeken maar dat zal pas halverwege November zijn.
Mijn dank voor alles!
Kristiaan D.