Als ik naar de to-do list kijk dan tel ik op dit moment 28 requests!

Dat is mooi voor mij want hieruit blijkt dat jullie mijn werk waarderen. Voor jullie is deze lange lijst minder mooi omdat de laatste paint extreem lang op zich laat wachten. Reken maar uit, gemiddeld 2 weken per repaint maal 28 stuks= meer dan 1 jaar!!! Dan heb ik 2 weken misschien nog krap ingeschat en mijn vakanties niet meegerekend.
Ook niet meegerekend is het volgende. Er komt dit jaar een moment dat ik tijdelijk zal stoppen met painten en me even met andere zaken ga bezig houden. Hoelang dat gaat duren en wanneer is op dit moment niet bekend.
Om ook gelijk maar even een misverstand uit de wereld te helpen, de volgorde van aanvragen is niet automatisch de volgorde van painten.
Voor sommige request moet ik gebruik maken van een nieuwe paintkit die ik helemaal moet aanpassen zodat hij bij een volgende voor mij gebruiksvriendelijk is. Dus, veel sneller kan werken. Dat aanpassen vind ik vreselijk om te doen waar ook nog eens veel tijd in gaat zitten. Twee van zulke requests achter elkaar doe ik daarom ook niet waardoor verschuivingen optreden. Ook wissel ik lastige en makkelijke met elkaar af, gevolg is dat er nog meer verschuivingen zijn.
Dus niet raar opkijken als een recente en makkelijke request (veel) eerder wordt gepaint.
Ik vind het nog steeds leuk en dat wil ik graag houden zo...

Hiermee hoop ik wat duidelijkheid te hebben gegeven want één ding staat bij mij voorop:
Kwaliteit gaat voor kwantiteit!