Zat gister even met Fred te bellen en even in de To Do & Finished lijst zitten kijken, ondanks dat ik het over de telefoon al gezegd heb mag het publiekelijk ook wel even vermeld worden.
Als je de To Do-list even bekijkt, is het aantal al zwaar minder geworden, wat dus inhoudt dat de Finished-list dus erg gegroeid is.
Fred is met deze repaints begonnen toen hij zich registreerde op FSForum.nl, dat was 6 December 2006. Vanaf dat punt is hij een beetje begonnen met requests aannemen van ons. Inmiddels zijn er door Fred in een kleine anderhalf jaar tijd 70 repaints gefabriceerd, dat is gemiddeld 10 dagen per repaint, sommige gingen wat sneller en sommige wat trager.
Buiten dat heeft hij nog wat meer repaints gemaakt, gewoon voor de lol zoals deze Brandweer B737-800 in de vorm van de TS32-1 (Kazerne Metaalhof). Deze dus:

Dat soort dingen maakt Fred allemaal mogelijk en dan te bedenken dat het allemaal nog gratis is en blijft ook...

Nee even serieus, via deze weg wil ik toch eventjes Fred heel erg bedanken voor de genomen moeite tot nu toe, FSForum heeft vooral het afgelopen jaar een bepaald beeld gekregen. Waaronder jouw repaints Fred, dankjewel & ik hoop nog veel projecten te zien van je hier! Rest mij nog een ding te zeggen: